قوانین و مقررات

ورود به سایت تاویرا و ثبت نام و خرید از خدمات و محصولات این مجموعه به منزله تأیید تمامی سطرهای قوانین و مقررات این سایت است. کلیه قوانین این مجموعه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است که ازین منظر سفارش دهنده نیز ملزم به رعایت قوانین مربوطه می باشد.

لذا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات تاویرا با دقت مطالعه نمایید.

قوانین و مقررات

قوانین چاپ

1. در هنگام ثبت سفارش مخصوصاً تیشرت ها و هودی ها با دقت به سایزبندی توجه فرمایید و این موضوع را هم در نظر بگیرید که سایزبندی ها عموماً 2 الی 3 سانتی متر متغیر خواهند بود. لذا عواقب بی توجهی به سایزها متوجه مشتری خواهد بود و مجموعه تاویرا مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.

2. عکس های انتخابی شما در محدوده عرفی و عمومی هر محصول به چاپ می رسد در صورتی که برای چاپ محدوده ای خاص را در نظر دارید حتماً آن را مشخص نمایید.

3. به درجه کیفی محصولات دقت نمایید.

4. سفارش آنلاین بر اساس آنچه که در سایت بیان شده است چاپ می شوند نه آن چیزی که سفارش دهنده بیان می کند. لذا در صورتی که نیاز به تغییراتی دارید می توانید از طریق فضای مجازی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

5. عکس های رنگی ارسالی به دلیل اختلاف رنگ مانیتور و یا صفحه گوشی با رنگ چاپ ممکن است کمی تفاوت داشته باشد.

6. در صورت نیاز به تعداد چاپ بالا حتماً یکبار محصول مورد نظر را تکی سفارش دهید و بعد از حصول اطمینان از کیفیت کار و رنگ نمونه، اقدام به سفارش تیراژ بالا نمایید.

7. به دلیل اینکه محصولات چاپی مختص سفارش دهنده است لذا بعد از پرداخت آنلاین و ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود ندارد مگر در صورت کسری موجودی از طرف ما، که در آن صورت هزینه پرداختی عودت خواهد شد.

8. برای هر محصول توضیحات کامل در مورد چاپ ارائه شده است. لذا قبل از خرید حتماً توضیحات را مطالعه نمایید و با اگاهی کامل خرید کنید. مخصوصاً در مورد پارچه های مشکی با طرح های تمام رنگی که چاپ به صورت ساتن انجام می شود. لذا بعد از سفارش، مشتری نمی تواند ادعایی بر بی اطلاعی از این موضوع داشته باشد.

9. حتماً تیشرت ها و هودی ها را به صورت پشت و رو و با آب سرد و حتی الامکان با دست بشویید و از شستن محصولاتی که چاپ لیبلی دارند تا 2 هفته ابتدایی خودداری کنید.

قوانین طراحی سایت و امور گرافیک

1. زمان تحویل طراحی سایت و کلیه امور طراحی گرافیکی بسته به نوع طرح و یا ویژگی های مورد نیاز مشتری و همچنین تعداد ویرایش های مورد نیاز متفاوت است.

2. مبالغی که برای هرکدام از پلن ها در نظر گرفته شده است بر اساس کمترین نیاز های یک سایت و یک طرح می باشد می باشد که طراحی بر اساس آن ها صورت میگیرد. لذا در صورتی که نیاز به اضافه کردن گزینه های بیشتری دارید حتماً قبل از سفارش از طریق سایت، توسط فضای مجازی، ویژگی های مورد نظر خود را بیان کنید.

3. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر پلن بیان شده است. لذا حتماً با اطلاع کامل خرید را انجام دهید. زیرا در صورت نهایی سفارش، امکان لغو آن وجود ندارد.

4. در صورت لغو سفارش تا قبل از اقدام به طراحی، مبلغ پرداختی با کسر هزینه های ناشی از خرید دامنه و هاست و همچنین 10 درصد از مبلغ کل، عودت داده خواهد شد و در صورتی که اقدام به طراحی شده باشد امکان لغو درخواست وجود ندارد.

5. بعد از نهایی شدن سفارش کل مبلغ طراحی اخذ می شود و سپس مراحل طراحی آغاز می گردد.

6. کلیه پرداخت ها از طریق پرداخت آنلاین موجود در سایت و همچنینی کارت به کارت صورت می گیرد.

7. کلیه سفارشات بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین قانون تجارت الکترونیک انجام می شود و در صورت مغایرت طرح با قوانین، طراحی صورت نمی گیرد. همچنین تخلف صورت گرفته در صورت اضافه کردن محتوای غیر اخلاقی و مغایر با قوانین کشور بعد از اتمام طراحی متوجه مشتری است و مجموعه تاویرا هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

8. منظور از پشتیبانی رایگان در پلن های طراحی سایت پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات و ایرادات احتمالی است و شامل بارگزاری محتوا و محصولات فروشگاهی نمی شود. در صورتی که نیاز به محتوا و یا مدیریت سایت خود دارید (جهت مدیریت فروشگاه و یا سایر سایت های موجود) می توانید بعد از اتمام طراحی نسبت به سفارش جهت مدیریت سایت خود توسط مجموعه تاویرا اقدام نمایید.

9. تمامی پلن های طراحی سایت، یک ساله می باشد لذا بعد از اتمام زمان مقرر نسبت به تمدید هاست، دامنه، ssl و … بایستی اقدام صورت گیرد و هزینه های مربوطه پرداخت گردد لذا در انتخاب طرح دقت نمایید.

نحوه سفارش گیری و زمان تحویل

1. فایل های ارسالی شما بدون هیچ گونه ویرایشی به چاپ می رسد، لذا در خصوص کیفیت عکس و وضوح تصویر خود اطمینان حاصل نمایید.

2. فایل ها و تصاویر خود را به صورت jpg یا PDF ارسال نمایید و از ارسال فایل های لایه باز با فرمت های فتوشاپ و برنامه های دیگر خودداری نمایید. زیرا در فایل های لایه باز لایه ها و رنگ ها ممکن است جابجا شوند لذا عواقب ناشی از این مشکل و یا مشکلات مربوطه به عهده مشتری است.

3. چاپ ها به صورت عمومی بین 3 تا 5 روز کاری آماده ارسال می شوند و بعد از چاپ تحویل پست جمهوری اسلامی می شود که عمدتاً نسبت به منطقه پستی در سطح کشور بین 8 تا 10 روز کاری به دست مصرف کننده می رسد.

4. از دیگر عوامل تأثیر گذار در زمان تحویل، محصولات با تیراژ با هستند که ممکن است چاپ این سفارشات نیاز به زمان بیشتری داشته باشد.

5. برای سفارش جهت مراسمات و مناسبت های خاص توصیه میشود یک ماه زودتر نسبت به سفارش خود اقدام نمایید. عواقب ناشی از تحویل دیر هنگام توسط پست به عهده مجموعه تاویرا نمی باشد.

6. در صورتی که زمان تحویل برای شما دارای اهمیت ویژه ای می باشد حتماً قبل از سفارش از موجودی محصول از طریق فضای مجازی اطلاع حاصل نمایید.

7. در صورتی که نیاز به طراحی داشته باشید متعاقباً تحویل سفارش بیشتر طول خواهد کشید. زیرا بسته به نوع طرح دلخواه شما، طراحی میتواند از یک روز تا یک هفته به طول انجامد ( زیرا طرح باید به تأیید مشتری برسد و این پروسه ممکن است طول بکشد) .

8. برای بهره منری از ویژگی طراحی حتماً باید هزینه مربوطه واریز گردد و مورد تأیید حسابداری واقع شود.

9. مالکیت حقیقی و حقوقی طراحی به عهده گروه هنری و طراجی تاویرا می باشد ولی در نوبت های بعدی برای سفارش با این طرح خاص، هزینه ای برای مشتری در پی ندارد.

قوانین ارسال کالا

1. بسته بندی ها کاملاً ایمن و استاندارد هستند و با توجه به این که تحویل و ارسال از طریق پست جمهوری اسلامی انجام می شود، این بدان معناست که هرگونه خسارت وارده به محصول از سمت پست می باشد ازین رو مجموعه تاویرا هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.

2. اگر محصول شما اشتباهی به مکان دیگری ارسال شود و از موضوع از جانب ما باشد، تاویرا متعهد جبران خسارت خواهد بود.

3. در صورتی که سفارش شما ارسال گردد و کسی در محل حضور نداشته باشد و یا از دریافت امتناع کند هزینه سفارش مجدد بر عهده مشتری است.

4. در صورتی که آدرس اعلامی از طرف مشتری اشتباه باشد، تاویرا هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

5. تاویرا این تعهد را دارد که محصول را به موقع به شرکت پست تحویل دهد و شماره رهگیری را برای مشتری ارسال نماید، در صورت تأخیر توسط پست این مجموعه مسئولیتی در خصوص تأخیر به وجود آمده ندارد.

6. در خصوص کالای مرجوعی، هزینه عودت به عهده مشتری می باشد.

نحوه ثبت سفارش و پرداخت

1. سفارش و پرداخت به صورت آنلاین و از طریق سایت: شما مشتریان عزیز می توانید از طریق همین سایت و با توجه به بندهای موجود در توضیحات هر محصول و با آگاهی از قوانین و مقررات مربوطه سفارش خود را بعد از انتخاب محصول و پرداخت آنلاین از طریق درگاه های موجود نهایی کنید. در صورتی که ابهامی نسبت به هر موضوعی دارید می توانید از طریق راه های دیگر اقدام به خرید نمایید.

2. سفارش از طریق فضای مجازی: شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی و فضای مجازی نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. بدین صورت که بعد از انتخاب محصول و پرداخت وجوه مربوطه از طریق کارت به کارت و یا درگاه پرداخت در پرداخت آنلاین، سفارش خود را نهایی کنید.

3. توصیه می شود در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتری دارید و یا نیاز است که در مورد طرح خود نکات کامل تری را عنوان کنید از طریق فضای مجازی اقدام به سفارش نمایید.

4. در خصوص سفارش طراحی سایت و سایر طراحی های گرافیکی شما می توانید بعد از مطالعه کامل پلن ها و انتخاب پلن مناسب با شرایط و اهداف خود از طریق فضای مجازی نسبت به بیان جزئیات طرح و توضیحات بیشتر اقدام نمایید و بعد از تأیید نهایی طرح از طریق پرداخت آنلاین موجود در سایت و یا کارت به کارت سفارش خود را نهایی نمایید.

قوانین نماد الکترونیک

1. در مورد کالاهای ساخته شده با مشخصات فردی مصرف کننده که به طور واضح جنبه شخصی دارند به علت شرایط خاص کالا و خدمات، حق انصراف 7 روزه غیر قابل اعمال بوده و ادعای بازگشت هزینه به استناد حق انصراف از سوی مصرف کننده مسموع نخواهد بود.

2. به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرای مواد 37 و 38 قانون تجارت الکترونیکی ضروری است مصرف کننده انصراف خود را از انعقاد یا ادامه قرارداد را از طریق نامه، فکس یا ایمیل به اطلاع فروشنده رسانده و تأییدیه اطلاع مخاطب از قصد خود را نیز دریافت نماید.

فهرست
حساب کاربری
0
سبد خرید
جستجو
واتس اپ